Onkyo TX-NR626

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Onkyo TX-NR626 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bart 26-11-2019

Slecht gebruiksgemak

Geschreven voor: Onkyo TX-NR626

Heb TX-NR626 toestel in 2014 gekocht en na enige tijd duurde de periode steeds langer dat geluid werd weergegeven na het aanschakelen, ondertussen duurt het bijna 5 minuten eer er geluid uitkomt. Eenmaal geluid, blijft het wel OK. Er zou een bekend probleem zijn, maar volgens Onkyo support viel mijn serienummer toch buiten het customer care plan, dus geen gratis herstelling.

Ik had het toestel vooral gekocht voor de zone 2 mogelijkheid, maar ook dat is een tegenvaller, zone 2 kan geen digitale muziek weergeven, dus bvb. geen spotify.

De toetsen zijn nagenoeg onleesbaar in een donkere kamer, afstandsbediening is ingewikkeld en heeft veel te veel toetsen. Instelling is ook vrij ingewikkeld, bvb. om balans te veranderen tussen voorste en achterste boxen moet via menu op TV.

Voor mij nooit meer Onkyo ...

Pluspunten

• geen idee

Minpunten

• duurt bijna 5 min eer er geluid uitkomt
  • zone 2 enkel digitaal
  • toetsen onleesbaar in donkere kamer
  • ingewikkelde afstandsbediening
  • gebruiksgemak

rieberghe 11-11-2013
Geschreven voor: Onkyo TX-NR626

ben zeer tevreden over men nieuwe onkyo zeer gemakelijk te instellen , zelf voor internet aansluiting en luistern naar internet radio gaat dit zeer vlotjes, wat mij het meeste was dat men ouder luidsprekers nu een nieuw leven hebben wat een pracht geluid komt er nu uit, voor films en muziek is het een aanrader , ik kan zeggen mensen ik was nooit zo voor een receiver maar met dit toestel gaat deze zeer boven de verwachtingen, gebruikgemakelijk , alleen weet ik nog niet de duurzaamheid maar denk volgens de reputatie van het merk dat deze wel dik in orde is